maandag 7 oktober 2024

Welkom!



Na jaren van stilte op deze plek begin ik er weer aan. Een eigen blog!
Er waren verschillende aanleidingen, oftewel challenges.

1. Samen met mijn dochter Maritza begin ik opnieuw aan een wekelijkse creatieve challenge :
We geven elkaar om beurten een thema op en daar moeten we dan ieder iets creatiefs mee doen. Schrijven, tekenen, schilderen, een foto maken, het mag alles zijn. we deden dat ook al eens in 2022, het coronajaar.
Ik vertel daar binnenkort meer over.

2. Via de blog van Bettie bertiebo.blogspot.com kwam ik uit bij  Conny's quilts connysquilts.blogspot.com.
Conny heeft een leuke collage-challenge bedacht, waar ik graag aan mee wilde doen.
Maar dan moet je bij voorkeur wel een eigen blog hebben waar je je collage kan tonen.
Iedere woensdag moet de collage gepubliceerd worden.

3. En de derde challenge was om zelf een nieuwe blog te maken.
Dat was (en is) nog de grootste uitdaging!
Mijn site is dan ook nog lang niet compleet en zal in de komende tijd nog moeten groeien.
Maar het begin is er, en ik hoop op jullie bezoek en support!

                                                Groetjes uit Breskens, waar ook de paddenstoelen
                                                in de tuin van Goedertijt vertellen
 
                                                dat het volop herfst is geworden.





Geen opmerkingen:

Enjoy today

 In 2022, het coronajaar (waarin reizen werd afgeraden en opa's en oma's hun kleinkinderen slechts voor het raam mochten zien) beslo...